gud luck sayang

salam ;

selamat petang semua..2-3 hari senyap..ada yang rindu kan saya tak..??huhuhu..kasi la kredit sikit ek..

eh jap..mood saya tak la hepi sangat sekarang..tengah sedih, hiba dan pilu sebenarnya ni..rungsing, gelisah dan tak keruan..iskh iskh iskh..nak ngadu dekat kalian semua leh tak..??leh ek..

ingat tak sebulan yang lepas..saya ada cakap itu #encikchentahati sibuk training pada tiap-tiap petang untuk satu game..ada kan..dia join dragon boat..almost one month dia training setiap petang..this weekend is their main event..dan yang paling syahdu, SAYA TAK DAPAT TENGOK !!!...waaaa...sangat tak suka..

selama ini, setiap dia ada game pape..tak pernah pun saya miss..akan cuba sedaya-upaya untuk meng available kan diri..tapi kali ini, dia punya game start esok(jumaat-21/10/11)..pagi la tue..waaa waaa waaa..mana boleh..kan hari kerja..

# pendayung
 bukan tak nak ambil cuti..tapi betul-betul tak boleh..sebab kerja banyak..sebelum ini, memang dia ada cakap, ari jumaat dia ada dapat pelepasan khas..tapi, saya ingatkan..takpela terlepas hari jumaat..sabtu leh tengok..tapi baru-baru ini dia cakap..dia punya game cuma hari jumaat je..huahuahua...tak sukanya..

masa dengar dia cakap tue..betul-betul terus rasa down ooo...cam tak de mood terus..dia tak kisah pun..tapi saya je yang over emosi..huhuhu..tak tahu la kenapa..??dia pun pelik..patutnya dia la yang beremosi camtue kan..huhuhuhu..

# on the boat
saya tahu..lama-lama dia da mula jatuh cinta kat sukan ini..hmmmm..dia ni memang camnie..semua sukan dia nak masuk..mujur gymnastik lebih kepada perempuan..kalau tak, konfom dia teringin nak cuba gak..hmmm..itulah dia #encikchentahati saya..saya tak kisah pun..sebab saya ingat lagi masa kami mula-mula kenal dulu..awal-awal lagi dia dah warning..dia memang gila sukan..tak pela..it's good kan..bukan dia buat benda tak elok pun..dan yang penting..dia tak pernah lupa untuk bawa saya sekali bila dia ada mana-mana game..itu salah satu sebab kenapa slow-slow, saya pun mula minat nak beriadah..

# tgk tue..tak sihat pun degil nak main
saya tahu dia memang berharap sangat dapat main game nie..dia pun da ramai kenal kawan baru..esok, dia akan main mewakili JPM..dari pejabat, i wish the best of luck to u sayang..errrmmm...dan juga untuk rakan-rakan awak..

# his friends

# good luck !!

# i'm proud of u

sayang,

untuk esok..wat lek lok, main lek lok k..sori, orang tak dapat join tengok awak main..jaga diri..dayung lek lok tau..may the victory be with u sayang..


terima kasih sudi singgah dan baca ;

2 bijak pandai berkata-kata:

MalizaMah said...

aktiviti rekreasi...
rindu nk join mcm ni.
dh lama tinggalkan...
apa2pun all the best in life.
singgah usha netry n iklan. moga dpt bntu tmbh tabung blog.
jom singgah n usha iklan.

nuraitul said...

huhuhu..memang sronok if dpt join bnda2 cmnie..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!