rahsia bulan November

salam ;

dan juga selamat kembali meneruskan rutin-rutin harian biasa selepas cuti raya baru-baru ini..hari ini, konfom ada yang terpinga-pinga lagi kan..mood pun macam ada tak de je lagi nak kerja, nak masuk sekolah balik..dan ada juga yang masih bercuti lagi pun kan..

cerita hujung minggu, saya simpan next entry ek..sebagai pembuka entri untuk minggu ini..meh sini, saya share satu kajian dari Dato' Haji Fadzilah Kamsah berkaitan orang-orang yang lahir bulan November..dalam banyak-banyak bulan, nape November yang saya pilih..?? harus lah sebab tuan tanah punya bulan kelahiran kan..huhuhu..


# ambil dari sini ;
 bila baca, macam banyak yang kena..macam 'tak suka marah' , 'mudah ambil berat pada orang lain' 'apabila nak sesuatu, akan cuba sampai dapat' dan paling tepat ' sangat rajin'..kenyataan ka..??atau satu sifat masuk bakul angkat sendiri..hahaha..

memang banyak baca benda-benda camnie..dan semuanya seakan sama dengan kajian kat atas..mungkin kebetulan la kut kan..tapi paling tak kena adalah ' sesuai jadi doktor'..owh..memang can not go la tue..

k babai ;

terima kasih sudi singgah dan baca ;

1 bijak pandai berkata-kata:

MalizaMah said...

info yg baik... tp sy tak dilahirkan bulan 11...
hihihi
apa2pun..
singgah usha entry usha iklan. sama2 tmbh tabung blog.
jom singgah.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!