plan A cancel, plan B on

salam ;

hai hai hai..selamat sejahtera..sori..lama sikit senyap..ada yang tercari-cari saya tak ek...hehehehe...nak perasan hot jap..

nie excited nak cerita ini..tapi dalam excited bagai tue..tergendala 2 hari juga kan saya nak bercerita..apa la kan..sori-sori..gambar-gambar ini pun, petang semalam baru berpas tangan dari #encikchentahati..dapat-dapat je dari dia..excited ooo nak tengok..sebab semuanya cantek..yeah !! ternyata ketiadaan DSLR tidak mengacau mood kami..hoyeah !!

sabtu (3/12)..bersemangat bangun awal..tapi awal tue dalam pukul 8 lebih la juga...kuikuikui..konon nak bangun pukul 6 kla an pagi tue..sudahnya dua-dua terlajak..saya bangun, terus call dia..dengan suara separuh mamai, cepat-cepat suh dia bangkit bersiap..tapi dalam hati betul-betul was-was..nak g ke tak ni..nak g ke tak ni..risau sangat..ne tahu kalau dia terpaksa ikut ajakan saya..sian dia kan..niat di hati untuk pergi ini sebenarnya lebih kurang nak repeat anniversary event kami last week..plan asal, patutnya kami ke puncak bukit tue on our first one year but then dia pula kena merantau ke terengganu..huhuhuhu..sadis tak sadis kisah saya ni..

so, dengan perut lapar bangat tue..gagah terus ke KL sentral..tempat dituju, haruslah terus ke kaunter tiket..tengok punya tengok, 'next bus available : 1pm'...ggggrrr...sekarang baru pukul 10.30 am..next kul 1pm..lamanya nak kena tunggu..sadis lagi..pergi berbincang sat kami..yang pakcik-pakcik teksi dah sibuk ngendeng-ngendeng kami..sori pakcik, bukan tak nak tolong, tapi mahal bangat kut servis kamu..mahu pengsan kami...huhuhuhu...

sudahnya kami decide..beli tiket untuk keesokannya..bila dah beli tiket untuk esok, pastu masing-masing da blur da nk ke mana..hahaha..memang xde plan untuk hari sabtu tue..cuma mahu ke tanah tinggi tue saja..nak ke KL, macam baru sangat perginya..ggggrrr...nak ke mana ye..dan macam biasa, dia menunggu keputusan saya....adei, part ni yang lemah nie..sebab saya tak tahu..di tekan-tekannya saya, sudahnya kami decide..balik putrajaya balik je la..

# bersemangat di waktu pergi
# ticket
sampai ke putrajaya, sebenarnya ada plan lain..huih..tak best la balik terus..dia balik jap ke rumah dia, amik kereta dan berdesup kami ke next favourite place kami..IOI Mall..huhuhuhu..

sampai ke sana dalam pukul 12.30pm..uih..seronok, parking lengang beno..langsung tak menyakitkan mata pack macam hari tue..tambah senyum la kami berdua..masuk je IOI, dia cakap ;

okeh..hari ini kita jalan puas-puas dalam ini..sekarang baru pukul 12.30..abang bagi masa kat sayang sampai pukul 7 baru kita keluar dari sini..hari ini, sepenuh masa abang untuk sayang..

kuikuikui..dengar dia cakap camtu..lagi bertambah lebar la senyum saya..tenkiu  :)

puas berjalan mengukur lantai dalam mall..keluar masuk kedai, langsung tak perasan masa dah pukul 6 lebih..uish, tak suka betul..tang ngan si dia je..cepat betul masa berjalan..perut rasa macam kenyang lagi, tapi tekak haus beno..ke kedai kopi jap kami..

# at Old Town

# roti telur sudaaa...
order yang ringkas-ringkas usdah..buat cukup syarat saja..dan macam biasa, waktu bersama dia haruslah seronok dan gembira bangat..dia dapat barang dia, saya pun dapat juga.dua helai lagi dengan harga yang sangat la jimat..waaa..saya makin jatuh cinta la dengan Padini Concept Store...

dalam pukul 6.30 bergerak balik..terus dia hantar ke rumah..masing-masing decide je untuk rehat malam ini..nak makan pun, perut kenyang lagi kan..so, balik saja la..simpan tenaga untuk esoknya..sebab esoknya lagi seronok...waaaa...terima kasih sekali lagi sayang..

ehem ehem ehem..cerita sikit-sikit dulu ye..next entry baru cerita klimak utama keseronokan hujung minggu baru ini...   :)

ok  babai ;

terima kasih sudi singgah dan baca ;

2 bijak pandai berkata-kata:

Myra Anne said...

IOI dekat sgt ngan umah kte..hahaha..bila mau dating ngan kte lak? =P

nuraitul said...

sayang, nk dating ngan awk cmne..tak thu nak roger awk..fb awk suda tutup kan..huhuhu..teringin gak nak dating ngan awk kt stu..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!