king of fruits

salam ;

dan selamat semua..siapa sini tak kenal raja buah-buahan Malaysia..dengan bau yang harum, isi yang enak..konfom, mesti ada antara yang blogger ini hantu raja buah-buahan ini kan..dan itu termasuk la saya..peeerrgghhh..memang saya ini hantu durian..bila dapat rasa itu, memang tak pandang yang lain da..

sekarang da datang lagi musim raja buah-buahan ini.banyak dengar orang lain cerita..#encikchentahati pun da sempat rasa da masa kawan dia bawak dari kampung..kat kampung pun, abah cakap da musim..tapi tak dan nak balik..dengar orang lain bercerita dah makan..serius rasa jeles gila..hhuuuaaarggghhh..ngidam gila kat durian..terinign sangat nak.tapi, saya ni tak reti nak cari..tahu makan saja..camne..??

pagi tadi, awal-awal ika da kejut..bangun..pergi umah cik midah di shah alam..ambil durian..waarrghh..haruslah saya melompat nak..tak sabar okeh..cik midah konfom dah pilih durian yang baek-baek punya..hehehehe..


# di bonet
cik midah kasi 7 biji kesemuanya..cukupla tue..2 buji dalam plastik tue cik midah cakap yang elok punya brand tue..jenis yang IOI punya..hehehe..ada ek durian jenis camtue..saya cuma tahu yang tu nama mall je..hehehe..tak kisah..belasah..yang penting saya dapat..  :)


# mengiurkan
sampai ke rumah.tak sabar-sabar nak tunggu belah..perut kosong tak pe..yang penting, durian-durian ni dapat disental..tak sabar sangat..kami 4 beradik memang sumenya hantu durian..pelan-pelan, mak belah pakai pisau..ika tarik pakai tangan dan saya ngan nisya cuma menunggu masa untuk makan..hehehe..
# usaha 1

# mula nampak suda

# daaa..bukankah nampak sangat menggoda itu ..

masa untuk makan pulak..kawan-kawan..meh jemput join..
bismillah ..

k babai ;
terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!