i'm sorry .. i mean it ..

salam ;

orang minta maaf sangat..demi Allah, org tak de niat nak ganggu..org betul-betul tak tahu..suddenly, awak diam camtue..dari tadi, memang nak niat nak hubungi awak.nak cakap dengan awak..nak dengar suara awak..tapi saya tahan..tahan dan biarkan shortcut nama awak cam tue je..but then, kuasa tuhan kan..dia nak tunjuk gak..terHUBUNGI juga..tapi salah tempo, dan ianya cuma mengundang ke sesuatu yang buruk..guessed, saya terlalu rindukan awak mungkin..terlalu rindu nak berbual-bual dengan awak..5 hari tanpa senyuman awak..tanpa wajah awak untuk saya sentuh..saya jadi tak keruan..jadi hilang punca..jadi tercari-cari sesuatu..cuba untuk tenangkan diri,.cuba untuk tahan diri..tapi, tak boleh..saya terlalu lemah..seriously, i thought everything already went good between us..u reached me many times yesterday, your voice, your laugh..org betul-betul ingat, kita dah okay..tapi saya happy terlalu cepat..dan i made it worsed back just now..demi Allah..org minta maaf sangat..sungguh-sungguh tak niat..org betul-betul minta maaf..please..don't be like this too long..awak kat sana, saya kat sini..kita jauh sangat sayang..dan lama lagi kita akan jumpa balik..saya tak sanggup dan saya tak boleh terus-terusan camnie..u know how much i'm too depends on u..tak kisah la apa org sekeliling nak cakap apa..org cuma cakap benda yang betul..dan yang benar..org tak mampu nak pura-pura senyum da..tapi sebenarnya kat dalam, i'm dying..i'm dying in missing u..org syg awk sangat..and guessed..org btul-btul tak leh hidup tanpa awak..that's the fact, sayang..please, believe in me..walau apa-apa pun, i;m not giving up..i will do everything to make up the situation..i will try everything to put everything in place..but, please ..

don't ignore me ..
i beg u ..

terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!