rindu maksima

salam ;

perasan tak entri-entri saya pada minggu lepas, bunyi ada macam sedih-sedih sikit..errr..bukan sedih-sedih sikit..tapi sedih yang amat sangat..status di fb pun sangat lah ke laut..kesedihan..yup..memang betul..minggu lepas memang saya dirundung kesedihan..nak cerita lebih-lebih macam malas nak ungkit kisah sedih..kalian tekan 'older post' ye..

tapi yang baiknya..yang leganya..alhamdulillah sangat..there is improvement in our relationship..dia sudah mula mesra macam dulu..walaupun dia jauh kat selatan sana, dia tetap tak lupakan saya..Ya Allah..serius lega sangat..syukur sangat..dan waktu ini, rindu kat dia makin la bertambah-tambah..hampir 100 jam tanpa kelibat dia depan mata, betul-betul menyeksa diri..dan for the first time, sepanjang kami berpisah sementara ini..tadi, dia cakap dia rindu saya...waaaa..rasa seronok sangat..gembira sangat..thank sayang..

seriously, saya memang rindu dia sangat..rindu nak lihat dia depan mata saya..cepatla 28hb..cepat lah 28hb..saya tak tahu apa nak cakap bila dia depan mata saya..tapi yang pasti, saya nak jumpa dia..saya nak lihat dia..saya nak sentuh dia..saya nak pegang dia..biar dia tahu..biar dia rasa..yang saya terlalu sayangkan dia..

moga nanti pertemuan kami lancar..insyaAllah..Ya Allah, bantu aku..
amin ...

k babai ;

terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!