challenge 7 : a photo of animal that i would like to keep

salam;

selamat hari jumaat semua..huish..cepat nye masa, sedar-sedar suda di hujung minggu dah..dan lagi 2 minggu dah nak cakap 'bye bye' pada 2011, and 'welcome' 2012..hihihi..mood untuk update ada, tapi dengan masa yang jeles, tak kurang juga dengan blur nak update pasal apa..terus biarkan belog ni kontang kanting..rehat panjang tadi, belek punya belik kat draft..baru perasan..saya ade buat kerja separuh jalan..huhuhu..macam tak best je kan tinggalkan camtu je..so, meh kita sambung ek..

kita sambung challenge dulu tue ek..lama betul ditinggal..baru 6 challenge yang lepas dalam haritu..haih..sangat tak memberangsangkan langsung prestasi itu..takpe..kali ni kita mesti setelkan sampai abis..
jadi untuk challenge berikutnya..minta saya tepek gamba binatang yang mana saya bercita-cita nak simpan...eeewwww...binatang..??apa ek..??serius, blur !!..sebab memang saya tak de mengidamkan mana-mana jenis haiwan peliharaan pun..kuikuikui..kucing datang dekat pun saya dah melompat..camne nak suh saya bercita-cita bela haiwan peliharaan..

bukan benci, langsung tak tergamak ada perasaan camtue..cuma geli..bukan geli yang menjijikkan, tapi geli yang bila benda tue datang dekat..seriau dia lain macam..terus rasa meremang bulu satu badan..kuikuikui..teruk kan..orang lain boleh peluk, cium-cium kucing tue..saya boleh bantai lari..yang kucing nie pun cerdas otaknya, da tahu saya ni spesis yang geli pada dia..dekat saya juga lak dia nak ngendeng..huhuhu..bukan tak cuba untuk suka..banyak kali da..pernah cuba untuk menjinak-jinakkan diri untuk pegang dia..tapi bila lagi 2cm je nak pegang..terus jadi statik..tarik balik tangan..hmmm..maaf..memang can not go la..

tapi ada satu benda yang saya rasa, eemmm...rasa cam nak pegang je dari jauh..

taaadaaa...

cj7
hehehe..comel benda ini..sape tengok cite cj7 konfom geram gila ngan benda ni..dah la kecik, comel je dia terlompat-lompat..errrr...teringin nak ada dia..tapi bukan lah sebagai benda yang bernyawa..cukup la sebagai teman tido..dulu pernah ada, pemberian seseorang..sekarang, tak ingat lak mana buh..adei,saya ni kan memang cuai..hehehehe

boleh kira la ek cj7 ni sebagai 'animal that i would to keep'..hehehe

// tekan sini untuk lihat senarai challenge ..

k babai ;

terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!