malam tanpa bintang

salam ;

selamat petang semua..sori..lama sangat diam..macam biasa la kan..hujung-hujung tahun ini, konfom la dilanda kebusy an..kuikuikui..lokasi sekarang..live update dari shah alam..seminggu oooo kena berkampung di sini..menghadiri bengkel berkaitan urusan bajet menbajet..

berat hati sangat nak datang sini sebenarnya..tak tahu kenapa..macam-macam dalam fikiran sekarang..tapi atas permintaan kerja, saya gagahkan juga ke sini..tak baik kan ingkar..saya bukan cuma perlu buat pape pun..hanya duduk mendengar, dan malam berehat..semuanya ditanggung atas duit jabatan..

fikiran pikir macam-macam..memikirkan kerja di pejabat dan sebenarnya lebih kepada si dia di sana..huargh..kalau jadi seminggu saya di sini, terus deret minggu depan baru dapat ketemu dia..lamanya..tak pernah lama terpisah dari si dia..paling lama pun cuma 4hari..sewaktu dia ke moonson cup, tapi kali ini mungkin hampir 9 hari..waaa...lamanya..

tapi, kebosanan dengar taklimat..sudah mula merindui si dia..dengan masalah yang baru tiba ni, semakin senang tak duduk bila kejauhan dari si dia..

masa, cepatlah jalan..habiskan 9hari itu dengan sangat pantas..
masa, cepatlah jalan..supaya saya tak rasa keseorangan tu tanpa si dia..
masa, kali ini awak boleh cemburu/dengki dengan kami..tolonglah sangat pantas-pantas berlalu.

saya sudah mula rindu dia..padahal belum 12jam, saya tak lihat si dia..

hmmmmm..babai ;

terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!