13 months ..

salam ;

masa tengah jalan-jalan ngan my sis tadi kat pasar malam..fikiran merewang ke benda lain..tiba-tiba, memikir bila tarikh dia dan family si dia datang ke rumah saya tempoh hari..dalam kepala,meneka-neka pada 24 sept yang lepas..24..24..24..tiba-tiba..wait..hari ini 24 hb kan..24 disember..

astagfirullahalazim.. 24 disember..yup..today is 24..dan hari ini cukup 13 bulan saya berhubungan dengan #encikchentahati saya..takk tahu la nak cakap macam mana..ape ntah la fikiran merewang-rewang pikir..boleh terlupa satu benda yang tersangat lah penting..and masuk jam ini, it's been almost 22 hours i forget about that..betul-betul terukkan saya ni..

Ya Allah, betul kan..serious..i am a very-very bad girlfriend..benda camnie pun boleh lupa kan..sepatutnya, tarikh ini la yang saya tunggu saban bulan..

sayang,

saya tahu keadaan sangat genting dalam hubungan kita sekarang..but all i can say, i will never ever giving up in this relationship..i believe in u and i believe in this relationship..i felt right whenever i'm around you..and i want that feeling to stay permanent on us..please, saya merayu juga pada awak..jangan give up juga ye..walaupun awak cakap keadaan mungkin sudah tidak sama seperti dulu lagi..i will accept it..whatever it takes, i gonna built up that trust back..saya cuma nak awak tahu, yang saya terlalu sayangkan awak..saya terlalu sayangkan hubungan kita ni , awak..dan saya tak sanggup menghadapi hari-hari yang mendatang tanpa awak..please, ingat balik masa-masa kita, sayang..dan saya yakin, kita boleh kembali seperti dulu.if only u just let me in..bagi saya peluang..saya janji..saya tak kan sia-siakannya..i'm so sorry for everything that i have done..i miss u soo much sayang..




terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!