hari yang ditunggu

salam ;

ya ya ya..akhirnya sampai la ke hari yang ditunggu-tunggu..hari ini memang dinanti-nantikan sangat..setelah hampir setahun, hari ini (27/12/2011) adalah tarikh akhir bagi penutupan akaun..ffuuhhh..lega okay akhirnya bila hari ini sudah sampai ke petang..dari pagi tadi sampai ke petang memang masing-masing kelam kabut..beku jap dalam tempoh hari, kemudian kami semua dia bahagian kewangan pulun balik bagi tak lepas tarikh pembayaran pada 5hb..huihuihui..ini lah yang siksanya bila di bahagian kewangan bila di hujung bulan plus di hujung tahun..

tapi sehingga petang tadi, mujur penolong akauntan saya sangat membantu..clap for her, clap for her..seminggu saya tinggalkan dia untuk setelkan baucar, tambah pulak separuh hari tadi untuk meeting..ternyata dia memang power sebab mampu setelkan semua..okay, nah..esok awak rehat ye..jangan risau, saya cuba kontrol sendiri esok..tapi kalau ada pape masalah, jangan lari, okay..

satu lagi yang paling mendebarkan..haruslah kepulangan yang tersayang..si dia dalam perjalanan sekarang..keseorangan dalam tren..sabar ye sayang..malam ini awak rehat..sok pagi kita jumpa okeh..waaa..lama tak jumpa..sembilan hari okay..dia cakap ada benda mahu bincang..okay, bila dia cakap tue, saya jadi neves..benda-benda yang nak dibincangkan ni bunyinya serius tau..tapi akhir sms dia ade senyum-senyum je..macam benda baik je..weeehuuu..tak sabar nak tahu..

hmmmm..cepatlah esok..cepatlah setel semuanya..saya nak senyum kelegaan..tolonglah..saya penat menghadapi minggu yang sangat siksa minggu lepas..moga minggu ini lebih baik..insyaAllah..


# bolat
# hari ini, try balik stail lama..oooo..lama sangat berkembar dengan inber..bila pakai saja selendang  camnie..macam lain je..err..yeke..ke saya sorang je yang perasan  :P

k babai;

terima kasih sudi singgah dan baca ;


0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!