64 hours ..

salam ;

selamat malam semua..lewat singgah mencoret di sini..huhuhu..kesempatan di beri seminggu off duty membuatkan rajin betul jari ini nak mengetuk-getuk di keyboard Inspiron ini..terima kasih banyak sangat untuk #encikchentahati sebab sudi baik hati pinjamkan broadband ini..maaf, saya buat macam harta sendiri pula..nanti saya pulang balik ye..

yeah..setel da 3hari bengkel di sini..another 2 more days to go..or boleh kata lebih kurang 1 hari setengah lagi sebab hari jumaat, dalam kul 12 setel da..yeeehaaa...rindu ofis..errr..ofis..??

yup, selepas 3hari..mula rasa selesa dengan keadaan sekeliling..diorang yang lain pun tak sombong..walaupun boleh kata, semua yang lain tu more senior dari saya..more experience dari saya..but then, diorang tak sombong..seronok bila bersembang dengan diorang, dapat tahu macam-macam benda baru termasuk fungsi-fungsi agensi baru bawah JPM..

selepas 3 hari juga, mula faham sikit-sikit istilah yang digunapakai dalam bajet..mula paham, ape itu outcome, ape itu input..apakah MES, apakah APMF, apakah PPMF..learning process berjalan sangat best..makan pun sedap..memang kenyang sentiasa saja saya..huhuhu..lama-lama di sini, boleh double up my weight..bahaya itu..

# portion of kluster keselamatan

tapi dalam sibuk-sibuk itu..saya tetap tak boleh tipu diri sendiri..things become more serious..seriously, saya rasa sedih sangat..siang tadi, sesi pagi betul-betul tak de mood..org lain sibuk berdiskusi, saya sibuk perang perasaan..tak nak nampak terlalu jelas, cuba sekali sekala menyampuk..mujur waktu menyampuk tue kena pada masanya..cakap sepatah dua, kembali diam..muka rasa tegang sangat pagi tadi, tak mampu da nak pura-pura untuk senyum..

saya rindu dia sangat..rindu senyuman dia..rindu suara dia..rindu gurauan dia..boleh kata, rindu everything about him..kalau boleh, each second nak bagitahu kat dia..yang saya rindu dia sangat..tapi constraints sangat keadaan..dan tak mahu dia muak..cuba kontrol perasaan..kalau diikutkan, boleh jadi gila saya sekarang..tapi mujur, Allah masih beri saya kekuatan..dia pun masih ada walaupun bukan seperti dulu..but, it's enough for me..tak nak dan tak mahu minta lebih-lebih waktu ini, cukup dengan kehadiran dia dalam hati saya..itu sudah memadai..need to learn how to be grateful dan bersyukur dengan apa yang ada..dan saya bersyukur dia masih ada, tq sayang..

he will be going to his kampung malam esok..moga selamat perjalanan dia..rabu depan baru peluang ketemu dia..how's his reaction..??i don't know..cuma harap, dia masih boleh senyum pada saya..

sayang, saya rindu awak ;

# entri ini bercampur-campur emosi bukan..??maaf, mood saya masih tak stabil ..   ;(


terima kasih sudi singgah dan sudi baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!