confession of something

salam ;

i made a confession today..tak tahu la itu jalan yang terbaik atau tidak..rasanya macam itu yang terbaik, for me..macam yang semua orang nak..kejujuran..macam itu jugak la yang saya nak..yang saya harapkan..tapi dari cara akhiri perbualan tadi macam ada yang tak kena..saya tak tahu..dia tak kisah..benar-benar tak kisah atau buat-buat tak kisah..

tapi satu yang saya dapat rasa sekarang..macam akan ada perubahan..tak tahu la perubahan ke arah yang lebih elok atau tidak..tak nak fikir yang bukan-bukan..jadi saya mengharapkan perubahan ke arah yang positif..

dia cakap tak kisah..dia cakap tak de pape pun..tapi saya tahu ada yang tak kena..rasa macam ada sesuatu yang dia tak luahkan..ada sesuatu yang disembunyikan semata-mata nak jaga hati saya..please jangan macam tue boleh tak..kalau terus buat macam itu, saya akan rasa diri saya jauh sangat dari awak..saya akan rasa terasing..which is saya benci sangat perasaan macam itu..i wanna be part of u..if only u let me..





seriyes..saya sayang dia sangat..moga dia paham..

5 bijak pandai berkata-kata:

Myra Anne said...

np ni dear...jgn down2 sgt eh. kne pikir positive. pape pn kne usaha yg terbaik utk yg tersyg ye. dun give up easily.

Aty Fared said...

serahkan pade DIA yer... banyakkan doa.. lepas tu usaha... cube tanye si dia betul2... sesetengah orang melalui 'time off'... lepas tu dia mungkin akan ok.... jangan give up yer dear...:)

nuraitul said...

myra :
huhuhu..tue la myra..cuba utk kuat..cuba buang jauh2 -ve thinking..btw..thanx dear for ur word..really help.. :)

kak aty :
tue la kak..org cuma mampu berserah je..dan berdoa..harap2 ini yang benar..thank akak for ur word.. :)

Myra Anne said...

kte ni xde la pandai sgt bab bercinta.. tp kte tau, utk org yg kte syg, kte mst sentiasa lebih kuat dari dia. ingat tu ye nuraitul!

nuraitul said...

myra :
thanx sayang..ye..tahu..perlu kuat..utk kebahagiaan sendiri jugak kan..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!