Team Building @ Gopeng 5 - 7 April 2011

salam semua;

selamat jumaat..maaf..macam biasa saya akan sibuk minta maaf bila belog nie tak terusik tanpa sebarang entri..maaf ye sekali lagi..kesibukan minggu nie betul-betul membataskan peluang saya untuk jengok ruang ini..mujur lepas da semua..alhamdulillah..

ingat tak tak ada entri sebelum ini saya cerita pasal cinta hati saya hilang tanpa dapat dikesan oleh radar..??nak tahu tak semua, beliau dengan senang hatinya,dan lapang dadanya meninggalkan saya tercanggung-canggung sorang-sorang kat sini..huhuhu..sedih kan nasib saya..dah la ditinggalkan..pastue dia pulak senang hati kat sana..agak-agaknya kan, dia ingat tak saya kat sana..??mesti tak kan   +______+
tapi mujur saya ini pencinta hati yang pemurah..kegembiraan dia kat sana saya kongsikan ngan anda semua..  +_____+

sudahla..berhentilah merepek..kisah tak tipunya, itu cinta hati dipilih sebagai peserta dalam satu program ala-ala team building pejabat kami..if tak silap..nama kursus itu lebih kurang cam 'Program Pengukuhan Pasukan yang Efektif dan Cemerlang' (if i'm not mistaken)..bertempat di Gopeng, Perak..nama spesific tempat, saya tak sure sangat..

bersama hampir 40 orang peserta, bergerak mereka semua dari pejabat kami dalam 8.30 pg, 5 April yang lepas..pagi tue sempat dia anta lagi gi kerja..pergh..hati memang sayu gila tengok dia pergi..dahla dia macam rushing.laju saja dia jalan..3 hari kut nnti dia takde..cuba tahan tak bagi nangis..yela..tak kan nak suh den melalak depan ofis kut..mahu pakai furdah den sebulan cover malu..

ondaway dia ke tempat kejadian, sempat jugak bermsg dengan dia..tapi tak aktif sangat..since saya pun dlm meeting time tue..last msg dia cakap dia dah nak sampai..lepas tue terus dia senyap..the whole day hari tue memang tak msg dia langsung la..since dah diingatkan, mungkin dia memang akan kurang msg kt sna..takpela..saya paham..sampai ke malam baru tahu rupanya kat sana memang tak de coverage langsung..patutla mesej-mesej saya sumenya berstatus pending..

okay..stop pasal luahan hati yang melampau-lampau ini..meh saya kongsi ngan anda semua gambar-gambar aktiviti mereka di sana..kalau nak kira memang banyak sangat gamba-gambanya..nie pun da bertapis pakai tapis yang paling halus nie..still banyak jugak..nak cerita lebih-lebih bukan saya di tempat kejadian pun..jadi cuma agak-agak je berdasarkan penceritaan dari mereka..sebab tue banyak sangat (mungkin) di hujung tue..
apa-apa pun..selamat menonton !!

mula smpi (mungkin) ~

atas lori (mungkin) ~

aktiviti bersalam-salaman (mungkin) ~

sapa mampu bina paling tinggi (mungkin) ~

proses membina (mungkin) ~

sesi perbincangan (mungkin) ~

sesi taklimat (mungkin) ~


mendengar penerangan (mungkin) ~

sesi bergambar (mungkin) ~

mula ber'water rafting' (mungkin) ~

menuruni batu (mungkin) ~

sudah stabil (mungkin) ~


selesai ber'water rafting' (mungkin) ~

<3

sesi survivor (mungkin) ~

bersusah payah ~

dalam gua tempurung (mungkin) ~

sesi persembahan (mungkin) ~

durian time (mungkin) ~

sesi penyerahan hadiah (mungkin) ~

he received it ~

sedia untuk balik (mungkin) ~

selesai !!

masing-masing membelek handphone ~
dia tepat terpacak depan saya dalam 6.30 petang ++..balik membawakan saya sesuatu..yeah!!saya tahu dia tak lupakan saya kat sana..terima kasih !!

masing-masing seronok saya kira..termasuk dia..balik tue tak berhenti-henti dia bercerita..saya rindu sikit takpe..yang penting dia seronok dan gembira kat sana..baguslah..alhamdulillah mereka semua balik dengan selamatnya..

p/s : cuba cari persamaan pada hampir semua gambar..?? )

okay..berhenti sini..panjang da rasanya ini..pada kamu semua..terima kasih sudi baca !!

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!