bowling di Alamanda

selamat hujung minggu semua;

kembali dengan cerita lama..bukan lama terperuk dalam draft..tapi memang betul-betul baru boleh buat..koordinat sekarang di Ampang..dengan bantuan wifi yang tersangat hebat tahap maksima..bar berjaya..hoyeah!!..semua mari bersorak ek..

okay..cerita minggu lepas nie..tahu..tapi konfom memang belum basi..sebab elok-elok saya dah simpan dalam peti sejuk beku bagi keep fresh..hehehe..jumaat (8/4) yang lepas..dengan rela hatinya menjoinkan diri dalam aktiviti ini..seronok !!..kejohanan bowling suka suki pejabat kami diadakan di Alamanda, Putrajaya..
ARL Power Bowl Putrajaya ~
hampir 20 orang join game tue..serius..memang enjoy gile kut..dahla memang saya nie hebat sangat main tue..keje saya hari tue asyik nak membersihkan longkang saja..gaya ada da..semangat tinggi da..tapi bila baling konfom serong ke tepi..huhuhu..sabo je la..

meh saya layankan anda semua dengan tayangan susunan gambar di waktu kejadian ye ;

zairol, abg aziz, cc mail ~
masing-masing hebat dengan aksi melempar bola ;
aksi melempar bola ~

ayu + sopan santun gtu ~

jamli, shakirah , marini ~

lagak saja lebih ~
si kecik !!
zairol dan teman ~

bell + ira ~

pn dana, jasrul, kak linda, kak raja, abg yusuf ~

pn marya + husband ~

jejaka idaman malaya la konon ~
penutup harusla gambar tuan tanah..acara tamat dalam 8.30..seronok sangat aritue..dengan gelak tak abis-abis..serius enjoy gile..untuk orang kuat program itu, kak Raja, terima kasih dengan penganjuran program ini..serius mahu lagi da program ini di masa akan datang..    :)
clueless ~

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!