red black wedding - Azu'e & Sham

Salam semua,

Seperti yang saya ceritakan di entri sebelum ini..kali ini saya bersambung dengan cerita wedding yang kedua pulak ye..2 minggu yang lepas ;

13 Mac 2011(Felda Redong, Segamat)

wedding sepupu dia..sehari sebelum berlangsungnya hari persandingan, pihak keluarga pengantin perempuan ada buat sedikit majlis..malam (12/3/2011), dijalankan bacaan yasin, khatam Quran dan juga malam berinai untuk pasangan pegantin tersebut..

persalinan biru ~

pengantin di inai oleh saudara-mara
pada hari bersejarah tersebut, temanya merah hitam..mujur ika ada baju combination color merah + hitam..so tak lari tema sangat..sedara-mara diorang semua memang da pakat pakai baju corak sama..ala macam yang orang bese buat tue..kira kalau nampak baju sama tue memang tau la diorang tue sepupu sepakat si pengantin tue..

banner ~

antara saudara-mara pengantin ~

keluarga dia ~

pengantin lelaki sampai ~

nyibuk gak ~

berangan ~
pengantinnya perempuannya cantik, yang lelakinya pun hensem..kira memang padan la..elegan nampak dengan tema hitam merah tue..

doa saya untuk Azue' dan pasangan; Selamat Pengantin Baru, moga kekal bahagia sehingga ke akhir hayat,sabar dalam mengharungi sebarang rintangan dan cubaan selepas ini ye..insyaAllah.
happy face ~

2 bijak pandai berkata-kata:

SUHAIDA said...

sweet je pengantin ni

nuraitul said...

btul2..comel je kan..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!