chill at chilling

salam semua ;

da lama gila rasanya ngidam nak pergi tempat-tempat berkelah yang ada air terjun..diri sendiri tak ingat dah kali terakhir pergi ke tempat-tempat camnie..pergi kalau takat cicah kaki dalam air, celup-celup pastu angkat; tak best la..nak masuk berendam sekali..baru best..sejuk nye sangat best..tapi selalu kena racun dengan orang yang mendengki ; 'aish..tempat camtue banyak pacat tau, lintah lagi..'..tengok tue..jahat kan..dah tahu saya nie sensitif sikit dengan benda camtue lagi mahu cerita..tutup mulut je dah la..tapi berbekalkan keazaman yang padu..saya berjaya juga sampai ke tempat nie..22 hb yang lepas..tertunai juga hajat saya..hehehe..

ini dia ; sg chiling di Kuala Kubu Bharu
gathering bersama satu batch lantikan ogos yang lalu..last betul-betul jumpa diorang hari tue masa induksi yang lepas, pertengahan September kalau tak silap..hampir 20 orang yang join..seronok sangat..

taklimat dari ketua projek ; shah (zed zaidi)
acara kami simple je..just jumpa, lepak bersama-sama, BBQ dan yang paling penting mandi-manda..huhuhuhu..nie saat yang memang ditunggu-tunggu..tak sabar nak rasa air sejuk..tak mo cerita panjang-panjang..layan saja gambar di bawah ;

asyik bukan..jernih kut air dia

nah lagi
dengar taklimat lagi
org sibuk nak prepare, kami sibuk bergambar lagi..hehehe
ayam berempah; special resepi dri James Dean

menu tambahan

antara menu kami hari itu ;

sibuk-sibuk berkumpul..padahal yang buat kerjanya sorang je..hehehe
saat yang ditunggu-tunggu..best gila kut

seronok !!

kesejukan ; nadiah ~ emy ~ saya

wakil kaum Adam

da lama berendam..perut sudah mula rasa lapar
seronok dapat makan :)

mereke bercita-cita nak jadi jurutera rupanya
lepas badan dah tak berhenti mengigil..kulit kat hujung jari kaki dan tangan dah mula mengecut baru masing-masing sedar diri nak naik darat..jam pun da hampir pukul 4..cepat-cepat kemas barang dan sampah sarap..peringatan : ingat ye kawan-kawan..bila da buat kotor, sendiri kemas okeh..??jangan main tinggal je..

kami bekerjasama :)
sebelum masing-masing berpecah haruslah bergambar lagi..almaklumla..masing-masing gila kamera..huhuhu..

kanak-kanak riang
 
seronok !!
 
masin-masing nak lompat jugak

buang tebiat

gambar nie cantik ; hasil Nikon Ina :)
  petang masih muda waktu itu..acara petang itu disambung dengan melepak di tempat yang memang sampai mati, konfom tak kan lupa..
hahaha..Fazlina Maju

sesi perbincangan terakhir

seronok lagi !!
banyak gila kan gambar kan..untuk pengetahuan anda semua, semua gambar nie bukan la dari saya yang punya..milik mereka semua. (credit to Ina, Emy, Daus, Gha)..kenapa langsung tak de dari saya..??jawapanya sebab saya yang bijak ini bawak kamera tapi tertinggal bateri..hahaha..bijak kan..??

million thanx untuk semua mereka yang hadir..mujur join..seronok sangat kut..hilang rasa semua tension..rasanya kalau tak join benda nie mgkin antara kami tak sebaik dan sekenal sekarang..it was hell fun..harap-harap perancangan kita on macam yang dirancang k..lepas nie kte gathering lagi tau..

tapi paling penting..berjuta-juta million thanx untuk kamu sayang..kalau bukan kerana kamu, mungkin entri tak keluar..sayang kamu banyak sangat-sangat..

4 bijak pandai berkata-kata:

Myra Anne said...

ktne eh tmpt ni???

nuraitul said...

kuala kubu baru myra..lbh kurang hulu selangor la..atas rawang..hehehe..tahu ke..??

Myra Anne said...

x pnh dgr..tu yg tnya tu...hehehehe

nuraitul said...

g la stu..tmpt dia best..btul..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!