abah, 55 tahun sudah

salam ahad semua ;

hari ini, special entry saya buat khas untuk ayahanda tercinta..bukan senang tau saya nak wat entri-entri khas nie..betul-betul recognition khas..ada label MS ISO lagi..err tak..acah saja..hehehe..sori ye..gurau di hujung-hujung minggu nie bagi ceria sikit..tapi kalau ada yang anggap saya merapu ke, apa ke..sori ek..tak berniat pun..

abah yang ensem

hari ini..27/2/2011..cukup 55 tahun abah saya bernafas di muka bumi ini..

untuk abah ;

syima minta maaf
  • sbb syima selalu tak dengar cakap abah..selalu buat tak tahu apa yang abah suh syima buat..lebih suka ikut kata hati sendiri padahal belum tentu kata hati tue betul..
  • sebab syima selalu berbalah dengan abah, nak tegakkan syima betul..padahal abah yang betul..tapi ego punya pasal..syima tak nak mengalah..
  • perli-perli balik apa yang abah cakap..abah tak marah balik..tapi abah senyap dan pura-pura tak tak de pape..tapi syima rasa mesti abah ada terkecik hati kan..tapi abah tak tunjuk pun..abah senyap je..
  • selalu pura-pura sibuk bila abah minta tolong buat sesuatu..tapi abah tak pernah cari alasan bila syima mintak tolong..seboleh-beloe abah usaha bagi urusan syima tue selesai..terima kasih sangat-sangat..
terima kasih ;
  • untuk sabar melayan kerenah syima..sabar melayan setiap kesan akibat dari perbuatan dan tindakan syima yang kurang berfikir..
  • untuk tidak pernah jemu berleter dan memberi nasihat pada syima..walaupun kekadang syima buat tak endah..tapi apa yang abah cakap itu memang ada benarnya..cuma sebab ego diri ini yang terlalu tinggi, syima wat tak endah..
  • membesarkan syima selama hampir 24 tahun..besarkan kami 4 beradik dengan cukup sempunrna..alhamdulillah..
ucapan syima ;

moga abah dipanjangkan umur, dikurniakan kesihatan yng baik..dimurahkan rezeki selalu oleh Allah swt dan sentiasa di bawah lindungan Allah swt..insyaAllah..terima kasih untuk semua yang abah da buat untuk syima dan kami 4 beradik..cuma Allah saja yang boleh balas jasa abah..syima sayang abah sangat-sangat..dan kami semua sayang abah sangat..




love u

2 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!