again .. alhamdulillah

salam ;

mata gosok-gosok banyak kali tak percaya..tak tahu la macam mana boleh tergerak hati nak bukak..kebosanan mungkin..#encikchentahati tengah lena tido, malas nak ganggu..taip malas-malas update mana-mana entri..

tiba-tiba rasa macam nak taip ' www.spa.gov.my' di browser ni..mata terus da fokus kat satu bahagian..tapi kali ini, dia ada blink blink blink 'baru'..bukan lagi duk diam cam biasa..tangan terus je laju klik ke situ..

yaa..dia keluar seperti yang diharap-harapkan...masukkan IC no..dalam hati dup dap dup dap, tuhan saja tahu..bila keluar keputusan bawah nie, terus..

# alhamdulillah
'alhamdulillah' terpacul dari mulut..
mak saja yang ada berdekatan..

' mak, syima lulus..lulus yang pergi INTAN hari tue '.

mak yang ngah standby nak ke surau..terus berair air mata.'.alhamdulillah, syukur sangat-sangat'..

lega sangat-sangat..penantian 2 bulan sudah lepas...serius, dia punya lega..tuhan saja yang tahu..selama hampir 2 bulan, menanti jawapan yang pasti..selama 2 bulan juga, hampir tiap-tiap hari bukak web SPA..kini, sudah sangat lega..

terima kasih..terima kasih sangat sebab masih diberi peluang merasa kemanisan begini..terima kasih Allah..terima kasih untuk famili sebab syima tahu, tak penat-penat dan jemu mendoakan untuk syima..dan juga untuk kamu #encikchentahati, terima kasih sudi dengar keluh kesah saya..sudi dengar tiap kali saya mengadu kebimbingan..dan juga sudi berjanji untuk tetap berada di sebelah saya walau apa pun keputusan nya..ini untuk kamu semua..

terima kasih sudi singgah dan baca ;

2 bijak pandai berkata-kata:

Nuruashia said...

wawhh congratesss..yg ptd tu ke??

nuraitul said...

yup dear ..

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!