seven .. seven.. seven

back to seven months before..

on the same number which is '24th' ,
on the exactly time which is '10.48 am' ,
but..
the different venue ,
that time ,
i was in Terengganu, heading back to KL..

he accepted me !!

now,
on the same number but different month ; which is ' June',
but on the exactly '10.48 am'
different venue,
currently, dalam bas..
heading to Cherating, Terengganu..
sayang, happy 7-months anniversary..

14 / 2 = 7 !!

7 perkara buat saya benci pada kamu ;
  • awak sentiasa di sisi saya; buat saya rasa saya perlukan awak sentiasa..dan tak boleh biar awak pergi jauh dari saya..
  • awak sentiasa naik kan semangat saya bila saya down..bila awak buat macam tue..saya akan jadi terlalu manja dengan awak dan sentiasa perlukan awak sebagai penawar saya..
  • gurauan awak ; buat saya boleh tergelak tetiba bila sorang-sorang tanpa awak dan tak pasal-pasal saya dilabel sebagai 'orang tak betul'..
  • how you care about me ; terlalu manja pada saya, jadi pape hal mesti nak tanya awak..mesti nak rujuk pada awak..tak boleh nak buat keputusan sendiri..
  • awak boleh redakan marah saya ; bila saya mula nak marah awak, merajuk dengan awak..mesti tak jadi..ada je cara yang awak buat secara awak sedar or tak telah melembutkan hati saya..tak aci la camnie..awak buat markah awak sentiasa 100%
  • your face,your smile..buat saya teringat-ingat bila awak jauh dari saya..buat saya jadi tak keruan bila 2-3 hari tanpa awak..
  • tak tahu macam mana awak buat..tapi awak buat saya terlalu cintakan awak..sayangkan awak..

7 bulan mengenali kamu,
7 bulan bersama kamu,
7 bulan melihat kamu,
7 bulan merasai kasih sayang kamu,
i feel blessed,
bersyukur sangat dan,
buat saya rasa cukup sangat,

sayang,
moga kita sama-sama kuat ya !!
insyaAllah..

ai shi teru !!

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!