baek-baek, sayang

salam semua ;

untuk makluman semua..post nie auto-publish punya..currently saya sedang tersenggok-senggok dalam bas mendaki bukit melepasi genting..okay..straight to the point..saya ondaway ke Cherating..ada kursus perlu attend di sana...

perasaan..??
bercampur-campur..
excited ada..seronok ada..tapi mungkin paling banyak..sedih ada..  +______+

ringkas..
3 hari ini..saya akan ke cherating bersama dengan 32 orang yang lain..akan cuba untuk keep update dari sana..huhuhu..harap-harap sana ada la wifi..rasa macam boleh ting tong ooo tak de sebarang internet connection..

cite pasal tempat ini, 'Suria Cheratig Beach Resort' ;
harap-harap okay la..berdasarkan dari mulut-mulut mereka yang boleh dipercayai, tempat ini okay, cantik..ada gak try usha kat webpage dia, nice..tapi harap-harap..jangan indah khabar dari rupa la..

tapi paling saya tak senang duduk..saya tinggalkan #encikchentahati sendiri..bukan tak biasa pun weekend saya tanpa dia..tapi..macam tak kena..macam mana nak cakap ek..rasa tak seronok la..saya di sana tapi dia di sini..nak buat macam mana kan..tuntutan kerja..kalau awak sudah sah bagi saya, insyaAllah..

tapi..boleh kata saya terharu la bila ternampak ini ;

macam tak percaya ( > < )

sayang,
org tak de nie..jangan nakal-nakal ek..duk umah diam-diam..minta maaf sangat-sangat..dah la awak sorang-sorang kat umah..saya pun tak de nak teman awak jalan-jalan..tapi takpe..tak lama pun org pegi..ahad balik da pun (macam gedik kan tinggal-tinggal pesan macam nie)..tapi kalau awak nak tahu..ada sebab lain sebenarnya, nape saya sedih sangat pergi pada hari ini..agak-agak, awak boleh teka tak..org tak nak cakap..nak awk sendri teka..kalau stil blur..tunggu dulu okay..sampai masa org bagitahu..

weekend ini, selesaikan semua urusan awak..baiki mana yang perlu dan kita dating balik ahad nanti ye sayang !!   :)

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!