hati dia menguncup

tweet tweet ;

assalamualaikum dan salam sejahtera !!;

ecece..menjak-menjak da kembali ke dunia baru nie..salam pun da mula ngan tweet tweet ek..

sekarang saya sibuk nie..tapi nak curi gak masa mengupdate..
untuk rakan-rakan lain..jangan risau..sibuk macam mana pun saya..saya tetap berblogwalking jugak k..
ingat previous entry saya yang lepas, yang mana saya dah mencuri hati #encikchentahati saya..??ingat tak..??ingat tak..??kalau tak ingat..sila tekan sini ye.. kejam bukan saya..banyak kerja lain, hati orang gak nak dicurinya..tapi takpe..dapat permission..bukan macam tue ke yang.. ?   :)


sebelum ~
setelah beberapa hari berlalu..hati tue dah jadi camnie la..huhuhu..sayu tengok..hati pun ada rasa nak menangis..

kini ~


awak..takpe-takpe..walau macam mana kecut pun benda nie..sayang saya, rindu saya, hati saya pada awak sentiasa mengembang tau..sikit pun tak pernah menguncup tau..


k..nak sambung wat kerja balik..bubye semua !!

p/s : terima kasih sudi singgah dan baca ye !!


0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!