aku ada kerana kamu ada

salam semua ;

tetiba teringat lagu ini..which is i think i should share and posted in..rindu sangat kat lagu ini..

reason why i want to post this video so much; sebab saya nak kesayangan-kesayangan saya tahu yang saya bersyukur ada kalian dalam hidup saya sekarang..setiap perkataan,ayat-ayat dalam lirik lagu ini betul-betul dapat melahirkan apa yang terbuku dalam hati saya..saya tak pandai nak reka sajak indah, nota-nota cinta untuk anda..cuma ini yang termampu..moga sampaikan hasrat hati saya itu ;

khas untuk ;


abah, mak, nenek, ika, amir, nisya dan juga #encikchentahati 





AKU ADA KERNA KAU PUN ADA
Cinta adalah anugerah yang Kuasa
Sang bila terasa betapa indahnya
Sungguh lemah diriku
Tak berarti hidupku
Bila tak ada dirimu

Andai ku bisa akan ku balas
Semua yg pernah engkau berikan
Terima kasih dariku
Atas ketulusanmu
Menyayangi diriku

Aku ada karena kau pun ada
Dengan cinta
Kau buat diriku hidup selamanya

Aku ada karena kau pun ada
Dengan cinta
Kau buat diriku hidup selamanya

Andai ku bisa akan ku balas
Semua yang pernah engkau berikan
Terima kasih dariku
Atas ketulusanmu
Menyayangi diriku

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!