minggu pertama

Salam dan selamat sejahtera semua..

petang sikit baru update hari ini..kali ini bukan lagi masalah pc/connection internet..actually saya masuk opis baru da semalam..secara rasminya..dan semalam bermula la tugas di unit kewangan..kalau tanya saya knowledge pasal kewangan..saya jawab 'zero' totally..memang dulu course saya ada unsur unsur figure..tapi kali ini memang totally lain..bermain ngan bajet, vot, peruntukan..dan apa lagi la yang memang memeningkan kepala..ngadu sama en sayang..dia cakap..
besela..org baru..banyak kena belaja..mesti kena pening kepala dulu..takkan nak terus dapat mudah kut..baik baik..saya ambil point tue.. sembah

sekarang masih lagi dalam proses menyesuaikan diri..baik dalam kerja dan juga persekitaran..cuba adapt situasi untuk bekerja dengan mereka yang ternyata lebih senior dari saya dan lebih ilmu dari saya..rasa pelik bila semua orang panggil saya 'cik'..bukan lagi dengan panggilan nama saja..rasa janggal sebab dah terbiasa panggil orang yang berumur dengan panggilan 'akak'..tapi sekarang tak leh da..kena panggil 'puan'..tak pun cik wan cakap panggil nama je..tapi rasa cam tak hormat la since diorang lebih berumur dari saya..adush..camne ek..??
fikir

abaikan semua tue dulu sekarang..perlahan lahan saya akan cuba untuk menyibok ngan diorang..cuba untuk beramah mesra ngan diorang..insyaAllah..biar masa menentukan.. peluk

petang nie dapat makan free...hoyeah!!
sengihnampakgigi ..suka suka..tambah mengembirakan lagi..hari ini pulus masuk..hoyeah !! sengihnampakgigi ...hehehe..tak sangka gak dapat..ingat tangguh sampai bulan depan..oleh disebabkan itu..haruslah beberapa perancangan dibuat untuk rabu nie..suka suka.. sengihnampakgigi ..

stop merepek di sini dulu..lain kali sambung cite lagi ye..bubye rakan rakan semua..dan juga selamat berpuasa dan berbuka..
babai

9 bijak pandai berkata-kata:

SUHAIDA said...

ambio...bestnye mkn free

nuraitul said...

hehehe..alhamdulillah..tak baik tolak rezeki.. :)

LyNn HaMzAh said...

alahai...apa kata gie cari jer kabel hp tu kat kedai hp...sure jumpa...hehehehe...

nuraitul said...

huhuhu..entah la kak..ade ke..msti kaw kaw pnya mahal tue..dulu pnah gak tnya usb cabel kt kdai hp..sudahnye diorang balik cadang pkai bluetooth je..dah tue cmne..??

Myra Anne said...

ehee..cm akak kte la..stat masuk keje je org kene panggil dia Cik Puan Syikin or panggil nama je..rasa pelik lak..

oya said...

nk cari cable gaks ni..HD cable rosak plak..
pegi low yat la..hehe

nuraitul said...

myra anne : btul wak..seriyes..trasa sgt jurang..nk gurau lebih2 pun riso..tkut diorang ckp buang tebiat la..adoyai..

mahira oya : ade jual ek cable shaja..kdg2 msti diorang charge mhal kaw kaw pnye..

..izza.. said...

izza dah link blok awak kt blog izza..snang sket nk tgk update ke x.hehe

nuraitul said...

tenkiu izza.. :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!