driver



smlm sye membontoti amir menghantar abah ke putrajaya..sye thu ada udang di sebalik mee nye tue sebab selama ini klu sye nk ikut die tak pernah nak kasi..biarlah..yang penting dapat ikut..

 
tp nsib jd kurang baik sikit sbb menjelang saya hendak kuar rumah..buah hatiku itu melenakan dirinye..heh..tidak mengapa lah sayang..kamu penat bekerja..saya paham..maka bergerakla saya bersama amir n mr mohamad itu..

jalan jem..sapa suh kuar time tue..konprom2 jln tersangatlah sesak dngan begitu ramai kereta di jalanan..sampai kt mr mohamad's office around 8.10..hampir 1 jam perjalanan..mjur perjalanan itu tidak di isi dengan bebelan dari mr mohamad itu..

lme dah rsenye tak pegi ofis abah..lagi-lagi opis baru nie..kalau dulu..time bebudk come dulu..time mata nie msih lagi sepet smpai disngka amoi..selalu mengfollow abah..seronok..ikut trip abah ke Cameron..ke INTAN..kalau tak de seat utk saya kt bus tue..sggup sye duk atas enjin..klu bus dlu-dlu..tempat enjinnye kt depan..pnas punggung sye..

bile mkin besar..abah mula tinggalkan saya..sob..sob..abah bwak amir plak..penah gak la saya memprotes npe abah tidak membawa saya..npe bwak itu budak panjang..mkin lme..sume ditinggalkan..untuk berlaku adil mgkin..ok..sye puas hati..ehehe..


~ budak panjang = amir ~


~ the real & fake driver ~

saya kagumi sme mr mohamad ini..die tidak pernah merungut saat ditugaskan untuk memandu ke mne-mne..tiap negeri kat malysia nie die dh ceroboh dh mgunakan bas kerajaan itu kcuali sabah ngan sarawak..boleh ke kte g sabah n sarawak naik bus..ade laluan ke nk redah itu South China Sea..???


dia brada di Johor kni dan bakal pulang jumaat ini..to abah..drive safely..kalau penat berhenti rehat k..tak pun switch driver tau..kitorang sume sayang abah sangat..syima sayang abah..thanx for raise me up..

2 bijak pandai berkata-kata:

Bro Framestone said...

he...23x kalu rase nk redah je ke sabah & sarawak.. try je la... mne tahu masuk record dunia kan huhu

www.broframestone.com

nuraitul said...

nk msuk under title ape ek klu msuk record dunia redah ke sabah n sarawak naik bas..??

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!