alhamdulillah

tiada word lain yang mampu lahir dari bibir ini..cme this word..

terpana..tergamam..xpercaya..rse yakin xyakin..hati mhu mgembirakan mak..mhu memuaskan ati abah..tapi kerap terpikir..mmpukah saya..bolehkah saya..serius..sem nie..pnuh dengan main-main..kelekaan yang teramat sangat..walaupun sedar dengan salah itu..

syukur..mereka disisi tidak jemu memberi semangat..berbuih menyakinkan diri..saya berlagak tenang..walhal dalam hati..cme Dia Yang Esa sje yang thu gelodak hati ini..sgt risau memikirkan harapan mereka semua..but kini..Alhamdulillah..saya mmpu..

Allah Maha Besar..Allah Maha Pemurah..Allah Maha Penyayang..


pada Abah..Mak..nenek..
terima kasih kerana sudi dgr ble syima merengek..ble syima mengeluh susah..ble syima mengadu..sudi memberi syima semngat saat syima rse jatuh..n sudi mnerima ape jua kputusan yang syima dpt coz u said you already know that i have gave my best..i love all of you very-very much..only God know..

pada ika..amir..nisya..
kami thu bukan kamu begitu penting dalam hdup saya..kamu nyawa saya..kamu juga salah satu kekuatan saya..insyaAllah..mari kita sama-sama buktikan pd mereka yang bongkak itu kita juga mmpu berjaya mcm mereka..


kwan study(nizah,fateh,intan,syqin,ama,pjot)
thank coz sudi teman saya study smpi tgh malam..sye jd prempat terhormat kala minggu peperiksaan itu..thank izikan sya tido di tempat kamu..dan juga menjamu sye mkn..

other friend(nana,niza,fiza,mima,faida,...(CSB51A clasmates)...)
thank sudi mengajar sye saat sye kebengongan..sudi menjwab persoalan-persoalan sye yang kadangkala kamu blik tersoal..thank u soo much..mari kte sme-sme mengumpul kekuatan utk musim praktikal kte nnti..Gud luck Fwen..

Pn Aidawati,Pn Ainon,Pn Nik Arni,Dr Idris,Herr Sofian,PM ENT(maaf..tlupa lak tetiba),Mdm Parimala,Pn Nurul Himmah
terima kasih kalian..kamu memberi sye satu anugerah yang tidak ternilai..trima ksih mengajar sye..mennda kertas-kertas pepariksaan sye..mengred sye..hanya Allah sje yang mmpu mmblas jasa kalian..


1 bijak pandai berkata-kata:

azli said...

thanx........

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!