APC / AKC

kalau org tanya ape mood saya sekrg..jawapan dia nie.. ::(
teruk sgt kan nampak..lantak la..saya yang rasa..sebab saya rindu dia..dia tahu tak..?? :ha?:

full stop kt stu cite pasal mood tue..lagi dipikir lagi menjadi jadi..lagi tmbah sob seb sob seb..skang kat opis..tak leh leleh..nanti semua orang kata saya meroyan..balik umah smbung sob seb..tak..tak nak..saya tak nak selama tue..nanti org keliling jd mangsa..konpom ika kena tempias..nanti terus saya jadi pemalas..jadi..kalau tak mahu mogok berlaku..sayang..tolong ek..tak mo lama lama leh tak ??


dalam takde2 mood tue..blogging tetap jalan..macam org ckp..hidup mesti diteruskan..eh..mestilah..saya belum nak mati lagi..tak cukup amal lagi kat dunia nie..tapi mana tahu..kalau da sampai ajal saya..jadi gak kan..tengok tue..dia da lari tajuk..berbalik pada post title nie..pagi tadi..ofis saya buat MAJLIS ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG (APC/AKC)..serius..mati mati saya ingat malam nie..da bajet bajet da..ingatkan pagi nie nak setelkan kerja..since petang ade hal lagi..isnin nak cuti..selasa da meeting..aduss..pending la kerja saya kalau camnie..


rasanya event macam nie..sume office memang wat..lebih kurang macam tujuan dia nak mengiktiraf khidmat cemerlang pekerja..as a reward..diorang dpt bonus 1K..actually, this was my first time attend this kind of event..almaklum la..bru 2 bulan saya mula kerja..pagi tadi masuk dewan ngan ain n kak fiza da cam orang mengong2 da..sudahnya second line dari depan kami duduk..takpe takpe..mentang mentang la kami nie budak baru..dibuli nye kami..takpe2..kami sabo..
:sigh:


~ koir MKM ~

penerima anugerah pengarah dan khidmat setia
barisan pekerja cemerlang

santapan tengah hari kami.gila banyak saya makan

saya n kak fiza

saya dan ain

erkk..alhamdulillah.. :D

saguhati dari mkm

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!