Latisse : Rawatan utk Eye Lashes


salam readers..bagaimana hari anda hari ini..harap harap semua lancar ye..

sekarang ni saya nak buat kejutan jap..tak tak..bukan kejutan hari jadi ke..bukan surprise bam boom bang ke..tak tak..saya memang tak reti tang semua tue..sebab biler wat surprise hari jadi..patutnya orang yang di surprise tue la yang meleleh..nie tak..i balik yang meleleh..cet..ape kes..

jap jap..sebelum saya makin terus merepek..baik cepat cepat kembali ke pangkal jalan..wuahaha..tak la..sekarang saya nak try lari skit dari perkara yang saya biasa buat..sekarang saya nak kongsi info..ha..??miracle kan..sejak biler ntah saya nie jd blogger berilmu..wuahaha..saja je..lagipun tiap kali u bukan blog ai nie mesti u kisah kisah my personal life je kan..jadi sekarang saya dalam proses nak menguniversalkan blog saya..

secara naturalnya..eyelashes saya tak la panjang sangat..n tak lentik pun..pastu nak apply mascara memang fail la..pernah try..tapi terkebil kebil mata nie tak duk diam..sudahnya jadi comot gile..bukan jadi cantik..pernah cakap ngan my sis pasal nak pakai fake eye lashes..terus jadi bahan gelak saya lepas tue..dia cakap.." ko jangan nak buang tebiat pulak along..??"..huh..dengki..dan lately nie saya kerap baca artikel artikel..thank to kak miza....dari entry nie trus saya jadi membe..(kak..saya promote akak nie)..bukan kena bayar pape pun..sambil dapat duit.dapat jugak ilmu..dalam banyak artikel yang saya baca..ade satu nie betul betul menarik minat saya..tajuk dia: "Latisse-Making Your Eyes look Beautiful"..

menurut artikel ini, " Latisse is a new treatment approved by FDA (Food and Drugs Administration) which guarantees longer, thicker and fuller eyelashes.The ophthalmic solution can be self applied and you will notice the results after about 6 weeks. It guarantees 25% longer, 106% thicker, and 18% darker lashes after its use. Many people have undergone this treatment and have highly benefited from Latisse in Bucks County, Pennsylvania. The citizens of this region have noticed dramatic change in their appearance. Other than that, this product also been voted as the best discoveries that have been made in the world of cosmetics. "

 tenkiu Google

Fasa perkembangan produk ini terbahagi kepada dua peringkat. Mula-mula dia akan mengelapkan bulu mata kita lepas tu dia akan membantu meningkatkan kekuatan setiap helai bulu mata kita..bulu mata kita tue nanti akan jadi kuat sedikit demi sedikit sampai satu masa semuanya kemas terlekat kat mata kita.. jadinya..lepas nie susah la u all nak jumpa ur eye lashes gugur kat pipi lagi..tapi jangan terus buat kesimpulan pulak.." aish..boyfriend i tak rindu i ke..??nape bulu mata nie tak gugur pun ".. huhuhu..karut begitu..

tenkiu Google

Mengikut artikel ini lagi, penggunaan Latisse ini sangat mudah namun setiap alat-alat yang diberikan sekali itu direka khas untuk sesuai dengan tujuan utama produk ini. Pakar Latisse di Bucks County will advise on how to use this product supaya kesan dia tak jadi pelik.. Tetapi, since product nie ade prescription drugs, it should only be applied after consultation with a medical expert. Nanti kang tak pasal-pasal dapat masalah..dah la penggunaan nye berdekatan dengan mata.. Paling penting..muka perlu bersih dan jangan pakai contact lens masa guna product ini..

i wonder whether this product nie da masuk malaysia ke belum..atau kita as a muslim boleh pkai atau tidak product nie..maaf la ye..saya nie kurang update skit info info pasal kosmetik nie..so bile nampak je benda yang tak pernah nampak..terus rasa macam benda tue benda baru..kalau product nie okay..teringin nak pakai..tapi harap tak jadi macam yang kat bawah nie la..wuahaha..

 tenkiu Google

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!