serabut !!

serabut..betul betul serabut..nape last last minute baru tahu akan jadi cmnie..??skang sume dh kelam kabut..tak tahu nak pilih mana satu..rasa dua dua penting..sayang nk tolak..

semalam ke fac..ingatkan da leh amik full draft yang anta sabtu lepas..alih alih that mr ckp..dia tak semak lagi n ari jumaat bru dia ksi saya balik..ha..?? i thought nk setelkan pling lmbt pun by thursday..famili kt umah pun banyak kali dh tepon tanya n soal bile nk balik mcm la saya suka sgt k bertapa kt shah alam nie lama lama sgt..jnuh mnerangkan yang pape hal pun..hal berkaitan report nie mesti saya setelkan dulu bru boleh blik umah..

then jumpa pn jamilah..nk tnyapsl urusan penghantaran report tue..dia ckp tggu ari jumaat nnti..dia akan email utk tindakan student berkaitan hal penghantaran report ari isnin depan (alert!! for cs221 LI student)..dri cara dia ckp cm rumit j proses penghantran tue..cm banyak keje..leh ke ek..saya nak pas kan report tue kat org lain tlg antakan sbb 3hb tue tarikh saya lapor diri kat mkm..huhuhu..cmne..

azli suh saya try tpun mkm mntk tggu lapor diri..setelkan sume hal kat uitm..pastu bru lapor diri kt mkm..maksudnye..mayb mntak tgguh 2 minggu..tp boleh ke..??ptg tue tpun mak..mak pun cm da tggi suara ckp ngan saya..mak ckp tpun diorg tanya bolh tak mintak lewat lapor diri sma cm yg azli ckp tue..pastu tpulang kt diorg either diorg still nk offer saya bkeje kat stu lg or tak..waargh!!..kasar sgguh soalan tue..sayang la klu terlepas keje tue..

tak thu la cmne skrg..nk tepon abah mntak pendapat abah..tp tkut..smalam dh kna hambur ngan mak..nnti kna lg plak ngan abah..tak mo..xmo..adeh..btul btul konpius..

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!