besday mak

kali nie cite pasal mummy plak..sabtu yg lepas..ckupla umur mak saya 56..n ckupla stahun dia memegang gelaran pesara terhormat..disebabkan mostly kami adek beradek sume msing msing sedang bengkok jd kami wat yg simple ajes..sehari sbelum besday mak tue..saya dh kuar ngan sayang..n sayang offer diri nk beli hadiah utk mak..bukn la brnd yg mahal mahal pun..yg penting ingatan..

handbag tue dri saya dan azli..kmudian..saya pesan to my sis..mak teringin nak mam eskerem duble dutch mcm dlm iklan tv tue..jnuh menerangkan kt ika..tak thu plak dia yg mne satu..almaklumla..org duk kolej..bukan tgk tv..jd dia tak thu pun psal iklan tue..so..she pick up randomly jnis eskerem tue..pokoknye eskerem..pape pun boleh je la..


kmudian mlam itu..mak belanja kami..hooray..spatutnye kami yg celebrate kan..tp saya ulang kembali..disebabkan masalah kebengkok kan kami msing msing..jd mak yg belnja kami sume..mak ckp..anak ank mak sume dah balik..biar mak belanja..

'6' di mana mana..

yipee..perut kenyang..ati pun senang..

selamat ulang tahun emak..moga mak di panjangkan umur n dimurahkan rezeki selalu..doakan kejayaan kami anak anak mu di dunia dan juga di akhirat ye..kami sayang mak sgt sgt..

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!