2 in 1

kelegaan agak terserlah sdikit sbb td..hampir sparuh hari saya menyiapkan technical report tue..alhamdulillah..tp cm bese la..terlanggar janji gak..suppose janji nak anta kt PM aziz by today..tp terlanggar pulak..takpe la..sok sblum nyongket saya sggah fac jap la anta full draft tue..

sepatutnye waktu skrg ngah mnunggu nak travel tak pun dalm prjalanan..tp semuanya jd cancel..uhuks..sgt sedih..tringin lorh nk tgk lumba prahu..dah la mggu lps tlps tgk pesta panjut..boat berhias..sob..sob..sedih..tapi nk wat cmne..saya paham..azli riso nk travel naik moto sbb dia rse cm ade something tak kna ngan dia pnye rxz..his sisters yg lain tak blik..nk naik bas..konpom xde tiket da..td cal ktmb pun..diorg ckp tiket cma available kul 11.30..yang lain abis da..tue pun kna dtg cpt beli..klu tiba2 kami dtg..tak de tiket..tak ke haru nme nye..erm..tak pe la..blum ade rezeki mgkn..next time lorh..

nasib baik trubat jgak rindu dlm ini hati..sok g nyongket..yeah !!..
baikla..mahu layan movie malam nie..saya akhiri dgn perbarisan gmba di i-city rabu lepas..daa..

perbarisan dimulakan dengan en mohamad yang cool..
diikuti dgn saya yang sangat tak berdandan tapi nak bergambar jugak..

kemudian ika dengan background yg sangat tak indah..

like father like daughter..i love him ..

erk..4 je..??leh dikira perbarisan ke kalau gitu..bolayan je la..

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!