welcome to the club, babe !!

salam ;

selamat hari ahad semua..selamat berhujung minggu..biasanya di hujung-hujung minggu ini, saya ambil jalan mudah dengan update video je kan..tapi hari ini rasa macam mahu taip panjang-panjang dan membebel.

hari ini sorang lagi kawan baik saya bakal bertukar status..bakal jadi sama macam saya..bergelar tunangan orang...errrkk..tunangan orang..serius..kekadang, sampai sekarang macam masih terasa janggal lagi nak membahasakan diri sebagai tunangan orang..rasa macam tak biasa..huhuhu..mungkin masih baru lagi kut..yela..baru dua minggu saja..

kak nana kita atau pun cikgu terbaik saya sewaktu di zaman belajar UiTM bakal menjadi tunangan bersama en russian nya..alhamduliilah..suka sangat..waaa...lama oo mereka bercinta..dari Machang ke Shah Alam dan sampai la sekarang..happy for u, fren..

tapi yang sedihnya..sedih sangat..kita tak dapat datang ke sana...huhuhu...serius, memang nak sangat pergi..tapi tak de transport...masa dia datang dari Shah Alam ke Gombak, 2 minggu yang lepas tanpa sesat..dalam hati memang da tekad da..dia tunang hari ini, mesti mahu pergi..tapi wujud beberapa masalah teknikal yang tak dapat dielakkan..terpaksa membatalkan diri..huhuhu..maaf sangat-sangat kawan..


apa-apa pun..saya mendoakan moga majlis kalian berjalan lancar pada hari ini..dan berlangsung dengan meriah sekali..konfom, anda akan sangat cantik pada hari ini..sekali lagi, maaf tau tak dapat hadir..kamu kawin nanti, saya janji saya datang tau, sayang :)


saya copy dri official photog saya ;
ok babai semua ;

terima kasih sudi singgah dan baca ;

2 bijak pandai berkata-kata:

nana said...

oh..terharu..ok fine..29 april baru aku perasan entry..miannn....>.<...thanx anyway shim,much appreciated^^

nuraitul said...

hahahaha..ko memang kan...errr....

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!