untuk 16th bulan ..

salam ;

taaadaaa...haik...jadi tak agaknya percubaan mensurprisekan #encikchentahati ini..huhuhu..jenuh da peram entri ini..tunggu sampai saatnya..baru boleh release..
3hari tanpa si dia..betul-betul tak syok !!..tapi dengan masa yang ada tue la merancang sesuatu..

khamis yang lepas, ikut Adda berjalan ke Alamanda..dalam kepala, memang da pikir da mahu belikan sesuatu untuk dia..memang rasa tak lengkap mahu shopping tanpa si dia, sebab kalau pape hal mesti terus nak kalih ke dia..tapi, kalau dia ada..tak jadi la kan surprise ni kan..

memang merancang mahu belikan sangat benda ni ke dia..tapi, tahu la..taste saya memang sangat zero..tapi, dia pernah cakap..walau pape pun pilihan saya, dia akan terima and will learn to love it..okay..so, ini pilihan saya..pikir cuma memang mahu direct saja bagi ke dia..tapi, ada yang otak geliga mengajar saya satu idea...tiiideeee...mula-mula rasa macam mustahil je nak buat idea tu..tapi, bila pikir balik...hmmmm.okay jugak :)

# da mcam hadiah APC pula ..
pastu rasa macam nak jadi sangat jiwang la..xmo la ucap-ucap pakai SMS..kirim-kirim gambar pakai MMS..atau perabis duit beli kad cinta..terasa nak kembali ke old style..zaman-zaman sekolah dulu..menulis surat cinta..

# surat cinta
yaaaa...amik kau...sampai 3 muka surat penuh mengarang..handwritten lagi tue..habis kebas tangan menulis..biasa cuma menekan-nekan keyboard je kan..sekarang, kita buat senaman tangan pulak..huhuhuhu ..

# set of ..
atoi..tak romantik langsung okay..bagi surat cinta pakai cover letter ofis..

macam mana surprise saya..??nah..ini dia..letak terus kat workstation dia..
tiiideee...

:)
yaaaa...dia tak sangka..so, surprise saya jadi..


orang sayang awak tau :)


terima kasih sudi singgah dan baca ;


0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!