cengeng !!

salam ;

selamat petang semua..selamat hari khamis..urrgghh...cepatnya masa..dah nak habis da satu minggu ni..kejap je kan masa berjalan sekarang..biasanya, di hari khamis, tuan tanah belog nie mesti main shoot SPONTAN je..tapi hari ini rasa macam nak membebel la...lama da rasanya tak tap tap tap kat bahagian sini..rindu la nak muntahkan idea-idea bernas dari kepala otak ni..huahuahua..#gilapoyojaadiani..

ada org ckp, saya ni cengeng..pernah dengar tak perkataan ni..??if tak silap, maksudnya sentitip..atau pun bahasa mudahnya, kuat nangis..errr..betul ke itu maksud dia..??betul kut..huhuhu..yaaa....itula saya..memang cengeng..cepat sangat nangis..semua benda nak nangis..dengar berita gembira, nangis..dengar berita sedih, lagi la laju dia meleleh..

lagi-lagi sejak akhir-akhir ini..semua benda nak sentitip..semua benda nak cepat sentap..padahal benda biasa je pun..bukannya pape..tapi ntah la..

tak boleh memikir sikit, leleh ..
kena tekan sikit, leleh ..
stress sikit, leleh ..
rindu sikit, leleh ..

sampaikan si dia buat pengakuan cintan pun, nak tangkap leleh..adoi..

tapi bukan semua benda saya leleh itu tanda saya sedih..kadang-kadang bila terlalu happy, terlalu bersyukur sangat pun boleh leleh..tapi yang pelik, pergi berjoging pun boleh leleh..hahaha, tengok..dah #encikchentahati terus rasa bersalah bila tiba-tiba saya leleh petang semalam pas joging..tak tahu la nape..tetiba je rasa kolam tu tak leh tahan da..terus rasa nak melimpah ruah...waaaa...malunya menangis depan orang..malu-malu..


sobs sobs

heh..camne ek kawan-kawan, nak cover perasaan ni..jenuh da tahan..jenuh dah cuba kebal..tapi tetap tak boleh..sikit-sikit nak melt..sikit-sikit nak melt...yaaa...malu saya..org cakap, air mata ini keistimewaan wanita..tapi dah kalau selalu sangat tumpah..dah tak special la kan..uish..ne leh, kena jaga..berharga tau..

errrmmm..camne saya boleh jadi kuat ye .. ??

terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!