two of us


assalamualaikum..salam 1 rejab readers..

alhamdulillah..mujur pagi tadi selamat berjaga dengan tepatnye..tapi pagi tadi mata pun celik macam nk suruh tutup semula..padan muka saya..org tue da suh tido awal..tapi berlagak hero lak..konon nak berjaga sepanjang malam..poda!! hari ini hari pertama ika g keje..maksudnye lepas nie tak de la saya jeles jeles rasa macam nk campak 5 ketul bantal kat muka dia suh dia bangun sebab takpuas hati dia tido kroh kroh..kami sama sama bangun awal..beside..saya suh dia g mandi dulu..haha..adik haruslah mengikut cakap kakak ye (gaya diktator)..

anta dia ke monorel Titiwangsa pg td..dan sampai sekarang masih belum dengar sebarang perkhabaran berita dari dia..bagaimanakah dia..sesatkah dia..??kelukah lidah dia..semua tak tahu..takpelah..tunggu nanti nanti je la.tapi yang pasti..abah memang merupakan orang yang paling tidak senang duduk nanti..macam yang saya biasa kena..abah tahu tak leh tepon..jadi abah menggunakan teknologi terkini..SMS..ecece..moden la sangat..dan pastinya..ayat ayat skema akan memeuhi inbox msg ika..seperti 'ika da jumpa pengawai?'..'ika da dapat tempat untuk ika?'..n menjelang tgh hari pasti msg ini dtg singgah..'ika makan di mana nanti..cuba tengok di bawah.pasti ada cafe'..hahaha..masa saya terima dulu..rasa macam nk gelak guling guling..oh..abah saya terlalu concern..terlalu risaukan kami yang baru mula nak bekerja..(nape mcm saya pun sudah skema?)..ampun abah ampun abah..niat syima gurau je..syima thu abah risau..nk kami jaga kerja kami baik baik..insyaAllah..


kepada ika..selamat memulakan alam pekerjaan..saya tahu kamu panik sampai demam demam minggu lepas..insyaAllah..segalan nya akan ok..may Allah bless ur day.. :D

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!