engagement of syamim & hanan

salam ;

peeerrrghhh....mmmmuuujjjjjurrr laa..pertama kali saya rasa dalam hati ' mujur dah upload gambar-gambar di FB '..kalau ikutkan, diri sendiri segan sikit nak buh macam-macam gambar dalam FB..tapi disebabkan tindakan sudah mengupload pic dalam FB yang dapat menghasilkan entri..alkisahnya..tiba-tiba pendrive saya langsung tak dapat didetect dan satu-satunya tempat saya store all those pic was only at that pendrive...gggrrr...langsung tak pikir akan jadi camnie..mujur FB menyelamatkan saya..

okay, tutup cerita tu..sekarang kita pergi ke tujuan utama entri ini..tengok tajuk pun tahu dah kan saya nak cite pasal apa..yup yup, sorang lagi my besties sudah tukar title lagi..bukan lg gf org, tapi sudah transform sebagai tunangan orang..yiyeah...

syamim, one of my schoolmates dari zaman sekolah rendah lagi..pertunangan on 18th February yang lepas, alhamdulillah berjalan dengan sangat lancar  :)


* mini pelamin
my comment - simple but sgt nice..love the creativeness

jom layan deretan gambar yang sempat diupload..
dan tiba masanya, perkenalkan bride to be kita ..

* gorgeous babe .. serious

* pari-pari yang turut hadir ;)

* daring pose
rombongan lelaki sampai dalam 1.45 pm..lebih kurang as what they promised..if tak silap saya, pihak lelaki memabawa 11 dan dibalas 13 dulang dari pihak perempuan (i'm really not sure about this)..perbincangan tak lama pun, dalam 15-20 minit..tak dapat nak ambil pic time sarung cincin sebab time tu saya di luar..sori sangat-sangat babe..takpe la..yang penting, function berjalan lancar kan..
* from both side
tak dapat nak stay lama di situ..ada urusan lain yang perlu saya kejar..so, sebelum balik..posing jap ngan bride to be ni..

# status mereka suda sama..kikikiki

* bersama tuan tanah belog

to syamim dan pasangan,

selamat menempuh alam pertunangan..congratulation on your day, babe..semoga jodoh dan kasih sayang di antara kalian berdua makin kuat sehinggalah di satukan sebagai pasangan yang sah..banyak-banyak kan bersabar dan moga semua nya berjalan lancar nanti ye..insyaAllah..


terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!