Am i changed..??

bnarkah aku bnar-bnar dh brubah..??
klu ya..knape die seperti tak keruan..??
npe die msih bgitu..??

Sad Girl


acapkali aku bilang..
aku dh brubah..
aku xkan skitkan atinye..
aku mhu buang driku yang lme..
dri yg sgguh kjam dan tdak bhati perut..
aku mahu die bahagia..
aku mahu die gembira..


tp npe wajahnye msh sunggul..
npe msih ada tangisan lg yg mngalir dri klopak matanye..
npe atinye curiga lg..

Crying statue


adkah aku msih lg mmbawa 1 pnderitaan pd dirinye..

aku tak mhu jd bgitu..
bahkan aku bukan bgitu..
aku mhu bahagiakan die..
aku sygkan die..
aku cintakan die..
cme Allah sje yg thu btapa banyaknye rse ksih syg ni..
rse cinta ni pd die..


klaulah die mmpu selami dlm hati ini..




0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!