26th of him - part 1

salam semua ;

hari ini khamis dah ..sudah 27 Ramadhan ..yaaa ..cepatnya masa kan..mood raya sudah mula intai-intai nak masuk da ..heeehuuuiii ...ofis pun dah mula lengang ..tinggallah saya yang baik hati menjaga keamanan dan keselamatan ofis ..eceh ..kerja bukan takde, ade ..tapi buat-buat takde ..hahahaha ..seriously, tak de mood langsung nak buat kerja ..lagu raya dah asyik repeat je kat speaker computer nie ..lagi tambah semangat nak raya ...yeah !!! ..

okay, janji ditepati ..

masa untuk patah balik cerita kisah-kisah lama ..atoi ..sapa suruh lama tertunggak kan ..jenuh dah cari mood nak review ..tapi untuk cerita kali ini, cerita penting ..mesti cerita ..macam mana lupa pun, kena perah otak sikit untuk review ..

tanggal 5 Julai yang lepas ..haaaa ...amik kamu ..lebih sebulan da ..hahaha ..lantak la labu ..
okay okay ..back to center ..tanggal 5 Julai yang lepas ..cukup la si MITB berumur 26 tahun ..yup yup yup ..tak kan nak lupa kut ..berulang-ulang dia ingatkan ..hehehe ..jangan risau la sayang ..pernah ke any one of us lupa tarikh atau benda-benda yang penting ..?? sangat jarang sekali jadi kan ..?? kan kan ..untuk tahun ni, besday dia special ..3x punya sambut ..bukan dengan saya je, tapi dengan juga dengan kawan-kawan kami ..so, saya cerita part by part k ..

part pertama - cuma dia dengan saya ..

exactly dia berumur 26 tahun ;)

jujurnya ..untuk malam itu, tiada sebarang plan mengejut dari saya ..sama kes macam tahun lepas ..semuanya last minute preparation ..terukkan saya ni ..huhuhu ..saya memang tak reti ..tak reti untuk buat surprise surprise ni ..plan-plan jahat ..yang saya tahu, saya cuma nak dia nampak keikhlasan saya, kesungguhan saya ..how to show ..??seriously, saya tak tahu !!! ..

tapi tahun ini, macam ada plan sikit untuk buat-buat tak tahu on his birthday ..buat-buat lupa ..buat-buat langsung tak kisah ..so, my plan lebih kurang cam pada malam birthday dia tue ..saya cuma mahu balik awal dan tup tup muncul depan rumah dia ..tapi, macam biasa la ..mesti dia akan kacau rancangan ..errrr ..boleh plak malam tue dia nak ajak tengok wayang ..ggrrrrr ...sabar je la ..plan amik cupcakes pun quite kacau ..tak pasal-pasal dia ada sekali ..dan tak pasal-pasal terpaksa menipu ..cakap amik kawan punya order ..fffuuuhhh ..mujur kawan saya, suzi baik hati ..sudi terima order saya last minute .. :)

so, untuk malam itu ..memang simple sangat ..memang tak de any surprise campak-campak belon ..tutup-tutup lampu ..cuma tepat jam 12 ..wish him dan serahkan cupcakes ke dia sahaja ..


cupcakes untuk dia ;)
setel bedal 2-3 cupcakes, sesi ucap mengucap ke dia ..sesi wish wish ke dia ..dan macam biasa la, untuk sesi itu ..saya yang leleh lebih-lebih ..aishh ..cengeng betul ..bajet nak buat dia terharu ..tap kita pulak yang lebih lebih meleleh ..huhuhuhu ..lepas tu, cepat-cepat gerak ke alamanda ..movie start kul 12.30 am ..mujur sempat sampai ..

amazing spiderman ..

dia tahan ngantok ..
movie habis lebih kurang kul 3 am ..terus balik umah ..tak leh tahan dah mata ..keesokannya perlu kerja lagi ..huhuhu ..maka, habisnya acara untuk malam itu ..see, sangat simple kan ..

so sorry sayang ..don't know samada awak happy atau tidak ..minta maaf sebab buat semuanya terlalu simple ..not any other gf yang plan surprise macam-macam untuk dia punya boyfie ..cuma saya harap, awak tahu yang saya sayang awak sangat-sangat ..saya ikhlas untuk semua yang jadi dalam hubungan kita ini ..selamat ulang tahun yang ke-26 ..moga panjang umur kamu, murah rezeki serta happy selalu ..i will always be by ur side selagi ada jodoh kita, selagi awak benarkan saya di sisi awak ..tak pernah sedikit pun saye terfikir nak berubah hati dan moga setiap perancangan kita untuk ke arah itu berjalan dengan lancar ..moga juga kasih sayang antara kita makin kuat dan kita sama-sama kuat menghadapi semua ujian yang akan datang, insyaAllah ..

so, kisah antara saya dan dia untuk malam itu tamat sampai sini ..selanjutnya, kita sambung next enrty, okeh ..

terima kasih sudi singgah dan baca ;

0 bijak pandai berkata-kata:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

anda baik hati bukan :)

yang ni pun best !!